HTML

mindenféle

Mindenről ami blogolnivalót vált ki belőlem...

Friss topikok

  • ajjajjj: Számomra az a befejezés még felvetett más dilemmát is. És ez a klasszikus piros kapszula vagy kék ... (2010.12.16. 21:10) Az utolsó templomos lovag (The last templar)
  • almaszósz: szerintem az ilyen meglepetésdolgoknál a meglepetés számít, nem az, hogy tényleg jól jártál-e vele... (2009.09.09. 12:49) "csábító" ajánlatok
  • Bányai Gyöngyi: Igen, ez borzasztó!!! Húúúhhh.... Egyébként azért vagyok itt, mert tetszett a cikked a Hoxán, s k... (2008.08.12. 11:51) rémisztő vagy csak túlreagálom?
  • tisss: véletlenül találtam meg ezt a postodat de a többi nem fogom elolvasni: ez alapján te egy meg nem ... (2008.04.05. 00:30) nőnapi Társulat

Linkblog

Egész érdekes úton jutottam el ehhez a könyvhöz: egy esős napon elcsúsztam a sáron a kertben és a térdem eléggé fájt így aznap kicsit többet böngésztem a mobilom az átlagosnál.Így olvastam bele az indexen keresztül Izomtibi blogjába, tetszett a bejegyzések humora, rákerestem hát a szerző többi művére.Kiderült hogy megjelent egy könyve Magilla bekombinál címen mely a könyvudvarban akciós áron kapható.Ha már könyvudvar,rákerestem a sci fi kategóriára és rengeteg jó könyv remek áron bukkant fel.Az átjáró borítójára gyerek koromból emlékszem így a könyvudvarból beszerzett könyvek közül ennek ugrottam neki először.

Nagyon jó könyv, tele számomra váratlan fordulatokkal.Ráadásul eléggé megrázó eseményekkel melyek a távirati, közömbös hangnem miatt még jobban ledöbbentettek.

A kalandorok élete izgalmasnak tűnhet elsőre de a könyv rávilágít hogy emberileg milyen félelmekkel kell szembenéznie annak aki az eddig ismeretlen területek beutazására vállalkozik.Az elérhető anyagi jutalom nem biztos hogy megéri az átélt borzalmakat.Az egész engem kicsit a lovakat lelövik ugye c. filmre emlékeztet, ott is a teljes kilátástalanságban élők szánják rá magukat egy kíméletlen versenyre mely nagy fődíjjal kecsegtet.Kérdés hogy kit mennyire tör meg a verseny, illetve ha valaki el is nyeri a fődíjat vajon happy end élete lesz?

Az átjáróban az ismeretlenbe kiutazó űrhajókra a jelentkezés önkéntes, a veszélyekről is tájékoztatják a leendő űrutazó személyzetet és a sikeres visszatérésre kicsi az esély, a nagyobb jutalmak elnyerésére még kisebb.Mégis aki az átjáróra kerül a létfenntartás miatt újabb és újabb utakra kényszerül.Nem igazán szerencsevadászok hanem inkább problémás emberkék kerülnek az átjáróra akik nem igazán tudtak beilleszkedni a társadalomba így kérdés hogy amennyiben hozzá is jutnak nagyobb nyereséghez mihez kezdenek vele?

Bob a szerencsés túlélő megüti a főnyereményt, az átjáró elhagyása után luxus körülmények közt tengeti életét a földön mégis egy gépi pszichiáterhez jár mert van valami amivel nem tud vagy nem akar szembenézni...A könyv Bob beszélgetéseit követi nyomon a pszichiáterrel, Bob emlékei alapján egyre többet tudunk meg az átjáróról, Bob átjárón átélt élményeiről és végül Bob legbensőbb félelme is napvilágra kerül.

Címkék: Velemeny Atjaro Frederik pohl

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://j357.blog.hu/api/trackback/id/tr2514075587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása