HTML

mindenféle

Mindenről ami blogolnivalót vált ki belőlem...

Friss topikok

  • ajjajjj: Számomra az a befejezés még felvetett más dilemmát is. És ez a klasszikus piros kapszula vagy kék ... (2010.12.16. 21:10) Az utolsó templomos lovag (The last templar)
  • almaszósz: szerintem az ilyen meglepetésdolgoknál a meglepetés számít, nem az, hogy tényleg jól jártál-e vele... (2009.09.09. 12:49) "csábító" ajánlatok
  • Bányai Gyöngyi: Igen, ez borzasztó!!! Húúúhhh.... Egyébként azért vagyok itt, mert tetszett a cikked a Hoxán, s k... (2008.08.12. 11:51) rémisztő vagy csak túlreagálom?
  • tisss: véletlenül találtam meg ezt a postodat de a többi nem fogom elolvasni: ez alapján te egy meg nem ... (2008.04.05. 00:30) nőnapi Társulat

Linkblog

Csendes kis faluban lakunk, kertházas környéken és van egy tisztás a közelünkben.Arra szoktam a kicsit sétálni vinni reggelente vagy délutánonként, mivel bár a sétaút egy részét nem övezik házak, azért nem elhagyatott a környék, meg a tisztást házak övezik.

Mivel elég sokszor járunk arra, hellyel közel ismerem a házak lakóit, sok idegen amúgy sem jár erre (kicsi a forgalom), inkább célirányosan valakihez jönnek az emberek, ezért is éreztem magam teljes biztonságban eddig.Ma reggel azonban a séta végén, a tisztás előtt szakaszon (mindkét oldalt családi házak vannak), hallottam, hogy mögöttem egy autó lassan megy, időnként  még jobban lassít...Gondoltam, elengedem mivel szűk az út, így lehúzódtam a babakocsival.A kocsi nem ment el mellettem, hátranéztem és gondoltam valamelyik házhoz jött, haladtam tovább a tisztás felé.Amint kb. 50-100 méterrel elhagytam a házakkal övezett utcát, újra felhangzott a kocsi mögöttem (ekkor még gyanútlan voltam, gondoltam keresi valamelyik házat).Pechemre a tisztás azon szakaszán nem nagyon tudtam lehúzódni, mivel elég gazos az egész, csak az úton lehet végigmenni.Furcsa volt, hogy a kocsi meg sem próbált kikerülni, hanem pár centire tőlem hajtott el nagyon lassan.És ekkor megláttam, az ipse (napszemüveges, kreol, kopaszodó ürge) kilógó szerszámmal ül a volán mögött...Elsőre megijedtem (főleg a követés miatt, ha csak szembe jön és kivillantja akkor max. megállapítom hogy valami nem oké vele és kész, de az hogy direkt követett egy olyan részre ahol nincsenek házak..) és gyorsan megfordultam a másik irányba és erősen bíztam benne hogy nem követ hazáig.Második gondolatom az volt, hogy a rohadék vadiúj kocsiját (Peugeot 307 szürke cendré színű, sajna a rendszámát  nem néztem meg) jól meg kellett volna karcolni, esetleg egy követ hozzávágni...

Aztán a kaputól láttam, hogy ugyanazon az úton megy visszafele a tisztáson, persze a rendszámot ilyen messziről nem lehetett elolvasni.

Nem akarok oldalakat írni arról, hogy mi a véleményem azokról akik ezt kismamákkal játszák el, pláne hogy nem vagyok egy szexbomba, nem is öltözködöm kihívóan (hosszú nyárinadrág és egy bővebb póló) és főleg a picivel szemben szemétség (még jó hogy feküdt a babakocsiban és nem ült), arról nem beszélve hogy ezt nem egy falu tisztásán kéne eljátszani magányos nőkre vadászva, hanem a főutcán esetleg nagyobb társaságok előtt is (ott lehet meg is verik). 

De gondolkodom rajta, hogy kirakok a környékre egy cetlit, hogy a lakók vigyázzanak ezzel a kocsival, főleg ha magányosan sétálnak...

 

Címkék: peugeot 307 szürke cendré színű

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://j357.blog.hu/api/trackback/id/tr67610578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bányai Gyöngyi · http://mclub.blogol.hu 2008.08.12. 11:51:07

Igen, ez borzasztó!!! Húúúhhh....
Egyébként azért vagyok itt, mert tetszett a cikked a Hoxán, s kíváncsi lettem rád. :)
süti beállítások módosítása