Mostanában egyre többet fut a TVben az egyik hipermarketlánc (C..a) reklámja: pontosabban a hűségprogramját hirdeti a cég.Volt szerencsém a bőrömön megtapasztalni.
Nemrég váltottuk ki a bizalomkártyát mi is, mert az ajándékkatalógusban egész jó ajándékok is szerepeltek (bár nagyobbrészt az eladhatatlan kacatok címszó alatt lehetne összefoglalni a termékeket).De aztán kiderült, hogy csak az üvegpolcokon kiállított ajándékok közül lehet válogatni, a teljes katalógus kb. 1/5e ha kint van, a többi sajnos elogyott és tekintve hogy aug. végén lesz katalógusváltás, már nem töltik fel a készletet...(július óta elég üres az üvegvitrin, de mindegy).
Aztán kiderült, hogy a fürdőbelépő akció sem egészen úgy van, ahogy hirdetik, hiszen nem lehet 5 fürdő közül válogatni, csak egyfajtába (történetesen a csúszdaparkba) van jegy.Persze ajándék lónak ne nézd a fogát, de várandósan, egy másfél éves gyerkőccel nem feltétlen a csúszdapark a legideálisabb hely a kikapcsolódásra...
Szóval valóban értékelik a hűséget, de lehet jobb lenne, ha nem tennék, mert ez az értékelés nem feltétlen segíti elő a további lojalitást az áruházlánchoz.A bizalomkártya elnevezésről annyit, hogy bizalmasan hülyének néznek...