HTML

mindenféle

Mindenről ami blogolnivalót vált ki belőlem...

Friss topikok

Linkblog

Mostanában egyre többet fut a TVben az egyik hipermarketlánc (C..a) reklámja: pontosabban a hűségprogramját hirdeti a cég.Volt szerencsém a bőrömön megtapasztalni.

Nemrég váltottuk ki a bizalomkártyát mi is, mert az ajándékkatalógusban egész jó ajándékok is szerepeltek (bár nagyobbrészt az eladhatatlan kacatok címszó alatt lehetne összefoglalni a termékeket).De aztán kiderült, hogy csak az üvegpolcokon kiállított ajándékok közül lehet válogatni, a teljes katalógus kb. 1/5e ha kint van, a többi sajnos elogyott és tekintve hogy aug. végén lesz katalógusváltás, már nem töltik fel a készletet...(július óta elég üres az üvegvitrin, de mindegy).

Aztán kiderült, hogy a fürdőbelépő akció sem egészen úgy van, ahogy hirdetik, hiszen nem lehet 5 fürdő közül válogatni, csak egyfajtába (történetesen a csúszdaparkba) van jegy.Persze ajándék lónak ne nézd a fogát, de várandósan, egy másfél éves gyerkőccel nem feltétlen a csúszdapark a legideálisabb hely a kikapcsolódásra...

Szóval valóban értékelik a hűséget, de lehet jobb lenne, ha nem tennék, mert  ez az értékelés nem feltétlen segíti elő a további lojalitást az áruházlánchoz.A bizalomkártya elnevezésről annyit, hogy bizalmasan hülyének néznek...

 

 

Címkék: hűségprogram bizalomkártya

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://j357.blog.hu/api/trackback/id/tr221315059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

almaszósz 2009.09.09. 12:49:28

szerintem az ilyen meglepetésdolgoknál a meglepetés számít, nem az, hogy tényleg jól jártál-e vele. Egy barátnőm egyszer nyert egy DVD-t, közbe nem volt TV-je se, de mégis örült neki. Én is örülök a meglepetéseknek, akkor is, ha nem (sokra) lehet őket használni. Egyébként a T-Pont hűségprogamja is ilyen "becsapás": ahhoz, hogy megkapd a kedvezményes árú telefont, kötelezned kell magad, hogy 2 évig előfizető maradsz. Amennyit eltelefonálsz, abból vehetnél 4 ilyen készüléket...De itt igazából én nem a cégeket hibáztatom, ők csak kihasználnak valamit, ami minden emberben benne van.
süti beállítások módosítása