HTML

mindenféle

Mindenről ami blogolnivalót vált ki belőlem...

Friss topikok

  • ajjajjj: Számomra az a befejezés még felvetett más dilemmát is. És ez a klasszikus piros kapszula vagy kék ... (2010.12.16. 21:10) Az utolsó templomos lovag (The last templar)
  • almaszósz: szerintem az ilyen meglepetésdolgoknál a meglepetés számít, nem az, hogy tényleg jól jártál-e vele... (2009.09.09. 12:49) "csábító" ajánlatok
  • Bányai Gyöngyi: Igen, ez borzasztó!!! Húúúhhh.... Egyébként azért vagyok itt, mert tetszett a cikked a Hoxán, s k... (2008.08.12. 11:51) rémisztő vagy csak túlreagálom?
  • tisss: véletlenül találtam meg ezt a postodat de a többi nem fogom elolvasni: ez alapján te egy meg nem ... (2008.04.05. 00:30) nőnapi Társulat

Linkblog

Remélem pozitìv szemléletű vagyok de a kirakat képmutató jó kedvtől irtózom.

Valamelyik reggel egyik jópofizó apuka bevitt egy doboz koktélparadicsomot az oviba mire örökké mosolygó ovónéni összecsapta a kezeit és mennyei örömmel áhítatosan kiabálta hogy jaj paradicsom-de mint aki sose látott eddig paradicsomot.Apuka tovább jópofizott mosolyogva hogy a dícséret anyukát illeti mivel ő volt a projekt kitalálója, apuka csak az operatív team.Óvónéni továbbra is transzban mosolyogva ismételgette hogy paradicsom....

Egyik anyuka kivételesen délben vitte el a gyerkőcöt dec.7.én és miközben öltöztette a gyerek közölte hogy meglepit szeretne.Anyuka gondosan körbenézett majd jó hangosan közölte hogy de most volt mikulás.Én nem hallottam mit mondott a gyerkőc de feltűnt hogy anyukája folyamatosan rám nézeget és ismételgeti hogy de elmúlt Mikulás, így kénytelen kelletlen megkérdeztem hogy mit szeretne a gyerek.Anyuka elégedetten rávágta hogy meglepit aztán elhallgatott.Szóval a show nem a gyereknek hanem a többi szülőnek szólt.

A látszat jópofinál már csak az örökké mosolygó happy emberkék reakciói a rosszabbak a világ sötét dolgaira.

Valamelyik nap kissé náthás voltam meg nyűgös és picit ingerülten szóltam a gyerekre hogy kivételesen öltözzön önállóan, és igyekezzen egyébként csak délután jövünk vissza érte. Előtte persze kedves szép szóval is próbálkoztam de nem használt..A jelenlévő másik anyuka kiviharzott a gyerekével hogy menjünk minél előbb mert ez a jelenet nem neked való......mintha legalábbis vertem volna a lassan öltöző gyermekünket...

ekkor jutott eszembe az ocho macho dala, sokan csak bárgyún mosolyogva ismételgetik hogy jó jó nekem...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://j357.blog.hu/api/trackback/id/tr348168020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása